FAQ
We weten dat je vragen hebt! We proberen er hieronder al een aantal te beantwoorden, voor andere vragen kan je ons altijd even mailen!
hosting
Hoe duur is het?
We bieden verschillende hostingpakketten aan, geschikt voor iedere ondernemer. Deze pakketten zijn te combineren met onderhoud en/of support.
Meerdere sites
Wanneer je meerdere sites bij ons host in combinatie met managed support, betaal je maar 1 keer managed support. De overige sites vallen onder automated support, maar je behoudt wel alle voordelen van managed support.
Domein- en e-mailhosting
Wij leveren uitsluitend webhosting. Je domein en e-mailboxen moet je zelf hosten. Dit doen we zodat jij als ondernemer altijd eigenaar blijft van jouw domeinnaam en e-mailadressen. We helpen je graag bij het juist inrichten van jouw domein en e-mail.
support
Wat houdt het onderhoud in?
Binnen het onderhoud doen wij een aantal dingen:
- WordPress up-to-date houden
- Alle plugins up-to-date houden
- We monitoren en optimaliseren de beveiliging van jouw website
- We monitoren en optimaliseren de performance van jouw website
Hoe worden supporturen berekend?
Wanneer wij supportwerkzaamheden voor je uitvoeren, ronden wij deze altijd per kwartier af. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je een volledig uur betaald voor een taak van 10 minuten ;).
contact
Contact en service
Hostly is onderdeel van Another Concept. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.30 tot 15.30. Uptime problemen worden 24/7 gemonitord en bijgehouden.
Check altijd eerst onze online helpdesk:
E-mail: support@anotherconcept.nl
Telefoon: 0481 74 50 96
facturatie-en-contract
Facturatie
Facturatie gaat middels automatische incasso en wordt iedere 1e van de maand verzonden. Het bedrag wordt tussen de 5e en de 10e van iedere maand afgeschreven.
Opzegtermijn
Ieder contract is per maand opzegbaar. Let wel op, voor die tijd moet je je website al wel gemigreerd zijn.